Призупиняємо дистанційну видачу електроного підпису для нових користувачів (у яких відсутні діючі КЕП).

Отримання послуги КЕП онлайн
3 легких кроки
(Спрощена процедура для отримання КЕП : для фізичних осіб)

1. Приготуйте необхідні документи
Для фізичних осіб, це:
  • копія паспорту користувача (1-6, 11-16 сторінок паспорту);
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО (ІПН) заявника (при наявності).
Всі копії документів необхідно завірити особисто!

2. Реєстрація/Авторизація на порталі «Ключові Системи»
Для початку роботи з порталом «Ключові Системи» пройдіть процедуру реєстрації, щоб створити обліковий запис користувача, за посиланням https://my.ksystems.com.ua/Account/Register

3. Створення заявки
Для створення заявки, для отримання КЕП оберіть в меню «Заявки»




У меню "Заявки" необхідно натиснути "Додати", "Фізична особа".
У вікні створення заявки потрібно ввести дані контактної особи: ПІБ, контактний телефон, електронну пошту.

Увага: у пункті ВПР, необхідно вибрати із списку пунктів обслуговування ВПР "031 - Вчасно".

Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно вибрати вид сертифікату, за замовчуванням - Фізична особа.

Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно ввести дані користувача - ПІБ, код ІПН, а також серію та номер паспорту.

Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно ввести дані по місцю проживання згідно прописки у паспорті.

Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно ввести додаткові дані до сертифікату:
Ключова фраза/Ключ до фрази - допоможуть швидко заблокувати сертифікат, у випадку компрометації ключа.
Телефон, електрона пошта, адреса сайту, якщо є.


Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно вибрати тариф, по замовчуванням, Персональний (115 грн/рік), призначення ключа (Електронний цифровий підпис), строк дії сертифіката (Один рік), згода на публікацію сертифіката на ресурсі http://ca.ksystems.com.ua/certificates-search (так/ні).


Після заповнення - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно відмітити документи, що будуть додані до заявки.


Після - натиснути кнопку "Далі".
У наступному вікні необхідно згенерувати особистий ключ - який згодом і буде вашим ЕЦП.
Потрібно ввести пароль та його підтвердження і натиснути "Згенерувати".

Після того, як з'явиться напис "Особистий ключ було згенеровано" - натиснути кнопку "Зберегти".
Браузером буде завантажено файл ключа Key-6.dat у папку завантажень на ПК, або ж буде відкрите вікно завантаження ключа, потрібно вибрати "Зберегти файл" та натиснути "ОК".

У повідомленні системи потрібно також натиснути "ОК".
Встановіть курсор миші на створену заявку, та натисніть у меню "Друк" - "Заява".

Роздрукуйте, підпишіть та відскануйте/сфотографуйте заявку.
Встановіть курсор миші на створену заявку, та натисніть у меню "Додані файли".
У новому вікні натисніть "Додати".
У вікні, по черзі, додайте:
  • Заявку (Роздрукуйте, підпишіть та відскануйте/сфотографуйте заявку)
  • скан-копію паспорту користувача (1-6, 11-16 сторінок паспорту)
  • скан-копію ідентифікаційного коду користувача
Для завершення процесу ідентифікації сфотографуйтесь з Вашого пристрою, та додайте фото.
Для отримання рахунку, натисніть сюди і введіть ідентифікатор заявки.
Рахунок буде відправлено на email, вказаний у заявці.
Також, з меню "Рахунки", рахунок можна сплатити онлайн.
Після оплати - вишліть копію платіжного доручення, або сповістіть про онлайн-оплату на пошту acsk@vchasno.ua.

Заява буде оброблена, ключ буде активований!
Call Close
Залишіть ваші контакти для консультації
Також, ви завжди можете зателефонувати нам:
(044) 392 03 00
Отримати рахунок
Введіть номер заявки
Зателефонуйте нам:
(044) 392 03 00
+38 063 460 5 333
+38 050 416 5 333
+38 067 460 5 333

(пн-пт з 9:00 до 18:00)

Або напишіть за адресою:
acsk@vchasno.ua
© 2020 All Rights Reserved. vchasno.ua
Замовити тариф Корпоративний
Залишіть ваші контакти для замовлення
Послуга доступна у Києві та містах-супутниках